Gelirler İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen Logo e-Fatura çözümleri ile mevcut yazılımınız ne olursa olsun, faturalarınızın dolaşımı güvenle ve hızla sağlanmış olur. Doğru ihtiyaç analizi ile işletme yapınıza en uygun e-Fatura çözümüne Logo güvencesi ile kavuşabilirsiniz.
Önceden tanımlanmış kullanıcıların UBL-TR standardında ve elektronik belge olarak düzenledikleri faturaları, belirlenen veri aktarım protokolü aracılığı ile gönderen taraftan alıcı tarafa iletimini sağlayan mesajlaşma alt yapısıdır.
Faturaların elektronik belge olarak düzenlenmesi, elektronik ortamda iletilmesi ve yine elektronik olarak muhafaza ve ibraz edilmesi hususunda getirilen yasal çerçeve doğrultusunda ve Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura çözümleri, kağıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahip elektronik faturaları düzenleyebilmeyi ve elektronik ortamda iletilmesini olanaklı kılan bir uygulamadır. Böylelikle; faturanın taraflar arasında güvenli ve hızlı dolaşımı sağlanmış olur.
e-Fatura uygulamasına geçmek için çevreye katkısından, sağladığı maliyet avantajlarına kadar pek çok neden var. Eğer kurum 412 sıra numaralı VUK Genel Tebliği kapsamında e-Fatura kullanması zorunlu mükellefler listesinde yer alıyor ise ya da kağıt fatura kullanımının sebep olduğu operasyonel maliyetlerini azaltmak istiyorsa e-Fatura uygulamasına geçerek bu avantajlardan yararlanabilir.
Özel Entegratör 7/24 aktif çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemin yatırımını kullanıcı firma adına üstlenir. Böylelikle, elektronik fatura gönderme ve alma işlemlerinin teknik yeterliliğe sahip, Gelir İdaresi Başkanlığı'ndan özel entegrasyon izni almış Özel Entegratör Hizmet sağlayıcısı e-Logo'nun bilgi işlem sistemi vasıtasıyla gerçekleştirilebilmesine olanak sağlar. e-Logo Özel Entegratörlük Hizmeti alan firmalar e-Faturalarının onay sürecini web üzerinden yönetir. e-Logo Özel Entegratörlük Hizmeti, Türk Telekom altyapısı kullanılarak sunulmakta olup günlük 130.000.000 adet fatura işleme kapasitesine sahiptir. Aynı zamanda, Superonline altyapısı kullanılarak yedeklenmiş olup, felaketten kurtarma merkezi 8 şiddetinde depreme dayanıklıdır.
e-Fatura uygulamasına ait temel fonksiyonların internet üzerinden genel kullanımı sağlanırken, GİB’in sunduğu e-Fatura portali üzerinden e-Faturalar manuel olarak alınıp gönderebilmenize olanak sağlar.
Belirlenen standartlara uygun entegrasyonu sağladıkları takdirde kendinize ait bilgi işlem sistemleri aracılığıyla, Gelir İdaresi Başkanlığı'nın sistemine entegre olarak e-Fatura uygulamasını kullanabilmenize olanak sağlar; böylelikle e-Faturaların alım ve iletim işlemlerinin otomasyona geçirilmesini kolaylaştırır.
Logo e-Defter ile uygulaması ile “Yevmiye Defteri”’ ve “Defter-i Kebir”’ belgeleri, Gelir İdaresi Daire Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak hazırlanır ve elektronik olarak GİB'e kolayca gönderilebilir. Böylece, defterlerin kağıt ortamında basılması ve saklanması gibi zahmetli ve maliyetli işlemleri, elektronik ortamda kolayca ve maliyetsiz olarak yapma imkanı tanır.
Elektronik defter tutulması, onaylanması ve saklanmasında
kullanılabilecek ilk onaylı yazılımlardan olan Logo e-Defter Uygulaması, sadece Logo Kullanıcılarının değil, Logo Kullanıcısı olmayan firmaların ihtiyaçlarına da çözüm sunar.
• Gelirler İdaresi Başkanlığı’na başvuru yapmanız,
• Mali Mühür veya Elektronik Sertifika temin etmeniz ve ardından yüklemeniz,
• Kamu Sertifikasyon Merkezi web sayfasından "Zaman Damgası" programını yüklemeniz,
• Java ürününe ait son versiyonu yüklemeniz gerekmektedir.
e-Defter uygulamasıyla baskı, kağıt, arşivleme ve kartuş masraflarından tasarruf elde edilirken, işgücü, zaman ve onay maliyetleri gibi operasyonel maliyetlerde tasarruf sağlanmış olur.
e-Devlet uygulamalarının Türkiye'de de kapsamlı olarak hayata geçirilmesi için süreçteki yerini alan Logo'nun e-Arşiv uygulaması, firmaların tüm faturalarını elektronik ortamda oluşturmalarına ve yasal süresi boyunca saklamalarına olanak sağlıyor.
e-Arşiv Faturası, Vergi Usul Kanunu uyarınca kağıt ortamında düzenlenmek, muhafaza ve ibraz edilmek zorunluluğu bulunan faturanın; 433 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliğinde
yer alan şartlara uygun olarak elektronik ortamda düzenlenmesi ve ikinci nüshasının elektronik ortamda muhafaza ve ibraz edilmesine imkan sağlayan uygulamadır. e- Fatura kapsamı dışında kalan firma ve tüketicilere kesilen faturaların da elektronik ortamda düzenlenmelerine ve ikinci nüshasının elektronik olarak muhafaza ve ibraz edilmesine olanak sağlamaktadır.
Fiş ve faturalarını milyonlarca müşteriye ulaştırmak zorunda olan firmaların operasyonel yüklerini en aza indirmelerine yardımcı olur. Yüksek hızda fatura işleme ve gönderme imkanı sunar.
Verilere hızlı ve kolay bir şekilde istenildiği an ulaşılabilmesini, geriye dönük fatura sorgulama süreçlerinin kolaylaşmasın sağlarken, gelen/giden fatura kaybının önlenmesini mümkün kılıyor.
İş gücü, arşivleme ve kağıt fatura gönderim maliyetlerini azaltarak ciddi oranda tasarruf sağlıyor.
Firmanınızın süreçlerine ve kullanılan ERP sistemine kolay ve hızlı entegre edilebiliyor.
Firmaların mutabakat süreçlerini çok daha rahat bir şekilde yönetebilmelerini sağlamak amacıyla geliştirilen Logo e-Mutabakat ile artık çalıştığınız firmalarla mutabakatlarınızı posta, telefon ya da faks ile değil elektronik olarak yapabileceksiniz.
Excel üzerinden verilerinizi e-Mutabakat portalına kolaylıkla aktarabiliyorsunuz. Üstelik web üzerinden, herhangi bir programa ihtiyaç duymadan, excele aldığınız verilerinizin anında aktarımını gerçekleştirebiliyorsunuz.
İşletmelerin tüm yapılarıyla sağladığı uyum sayesinde, kurumsal ve operasyonel stratejileri destekleyerek, işletlemelerin iç ve dış pazarda rekabet üstünlüğü sağlamasını dolayısıyla sağlıklı bir şekilde büyüme sürecini tamamlamasını sağlar.
Mutabakat yapacağınız firmalar, Logo e-Mutabakat kullanıcısı olsun ya da olmasın, maillerinizi otomatik olarak yollayabiliyor; onay ve red cevaplarınızı online olarak mutabakat portalından takip edebiliyorsunuz. Mutabakat ile ilgili uyuşmazlıklarınızı, sistem üzerinden online haberleşerek çözüme ulaştırabiliyorsunuz.Tamamlanan ve onaylanan mutabakatlarınızı portal üzerinden kontrol edebiliyor, ihtiyaç duyduğunuzda geçmişe dönük olarak da, tamamlanan tüm mutabakatlarınıza ulaşabiliyorsunuz.
Logo e-Mutabakat ile mutabakat süreçlerinizi web üzerinden yürütüp, hız kazanarak zaman tasarrufu elde edebiliyorsunuz. Kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapabileceğiniz Logo e-Mutabakat Portalı üzerinden mutabakat süreçlerinizi ve hangi aşamada olduklarını kontrol edebiliyorsunuz. Logo e-Mutabakat sayesinde, yüzlerce satırlık 2 ekstreyi saniyeler içerisinde karşılaştırabiliyor, aralarındaki farkları ay, gün ve işlem cinsi bazında bulabiliyorsunuz.
Copyright © Maximum Bilgisayar